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Daehyon

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  1. Your cursors.spr is outdated. If you have the kRO client, just extract the sprite from rdata.grf.
  2. Well, thanks a lot to @BrOgBr for trying to help. I did it all again, but using a new hexed version and works fine with my itemInfo.
  3. Nothing... Can you send your system / data folder just for test? I think the updates in ashe's github brought some error... Honestly I'm available to test everything.
  4. Same problem. No matter what iteminfo i use, the error always appears. I forgot to diff something? @Edit: I think my problem is in the format saved in Notepad ++
  5. Still the same thing using https://github.com/Asheraf/Translation/ or https://github.com/zackdreaver/ROenglishRE. Can you send me your ItemInfo.lua or diff a hexed for me?
  6. aldebaran,120,122,3 script Teddy 4_CAT_SAILOR1,{ switch(select("- Yes:- No")) { case 1: specialeffect(6, SELF, playerattached()); close; case 2: close; } } Try this. @luizragna
  7. I tried to use the iteminfo(lub/lua) from the Ash, but still happening the same error. And yes, i diff my client to read the system/iteminfo.lua, just like what you said. I've tried to use other hexed, the iteminfo error doesn't appears, but appears another error: Hexeds above 2018-01-24 have no iteminfo error. Honestly, i know no what is going on.
  8. Yeah, i know and i use this system/data folder. But, unfortunately with or without this diff, the error appears. Just works with the original itemInfo(kr). I don't have another error, just this one.
  9. Someone can help me? My client just accept the original itemInfo_Sak.lub(korea items). If a put my itemInfo_Sak.lub with translated items (pt-br) appears this error: Hexed 2018-01-24b.
  10. Yes. Thats a new map, so you need move all scripts to the this new Payon.
  11. Estranho. Fazendo o que informei, não deveria ter erro. Neste caso eu recomendo que você troque os arquivos da pasta system. Fiz uns testes utilizando hexeds de várias versões e nenhuma apresentou erro ao abrir o mesmo. A propósito, qual o hexed que você está utilizando?
  12. item_db.conf: Abaixo de Weight, você adiciona a linha Slots: 1, ficando assim: { Id: 2629 AegisName: "Magingiorde" Name: "Megingjard" Type: 5 Buy: 20 Weight: 8000 Slots: 1 Def: 2 Loc: 136 EquipLv: 94 Refine: false Script: <" bonus bStr,40; bonus bMdef,7; "> }, Em seguida, é necessário colocar os slots para se tornarem visuais, ou seja: aparecerem no client. Para isto é bem simples: SeuRag/System/ItemInfo.lua(ou lub), procura pelo ID do item - 2629 - e em slotCount = 0 você substitui pelo valor adicionado ao item_db. Caso o seu ItemInfo esteja com umas letras estranhas, é necessário converter para LUA, sendo necessário você fazer uma busca aqui no fórum, mesmo.
  13. Como não tem NADA que pode ser aproveitado? Lá tem exatamente a base do que você precisa. aldebaran,118,122,3 script Testes 76,{ mes "O que você gostaria? Digite no chat!"; close; Lbuffs: npctalk "Lá vai!"; sc_start(SC_BLESSING, 240000, 10); // Buff Bênção - Adicione o restante. end; // OnInit: defpattern 1, "buffs", "Lbuffs"; activatepset 1; end; } Bons estudos
  14. Oh, thank you, @Smoke. I will test right now. Congratulations for your job.
  15. Existe um NPC no próprio emulador que faz este papel, só que como um evento de transformação(disguise). Siga até a pasta npc\custom\events/disguise.txt e tire a base de como funciona.
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