Juan Meissner 9 Posted February 23, 2017 (edited) Olá comunidade, estou com uma dificuldade ao criar um item custom com uma sprite custom. Item DB 2 Iteminfo.lub In Game no inventário. Porém ao clicar duas vezes para utilizar o item com as sprites custom acontece esse problema: Imagino que possa ser algo relacionado ao Diff do Hexed, Aqui vai como está o DIFF do meu HEXED 2015-05-13aRagexe 8 Custom Window Title 9 Disable 1rag1 type parameters (Recommended) 13 Disable Ragexe Filename Check (Recommended) 15 Disable HShield (Recommended) 18 Skip Service Selection Screen 23 Enable /who command (Recommended) 24 Fix Camera Angles (Recommended) 33 Always Call SelectKoreaClientInfo() (Recommended) 34 Enable /showname (Recommended) 35 Read Data Folder First 36 Read msgstringtable.txt (Recommended) 37 Read questid2display.txt (Recommended) 38 Remove Gravity Ads (Recommended) 39 Remove Gravity Logo (Recommended) 40 Restore Login Window (Recommended) 41 Disable Nagle Algorithm (Recommended) 42 Skip Resurrection Button 44 Translate Client (Recommended) 46 Use Normal Guild Brackets (Recommended) 47 Use Ragnarok Icon 48 Use Plain Text Descriptions (Recommended) 49 Enable Multiple GRFs (Recommended) 50 Skip License Screen 53 Use Ascii on All LangTypes (Recommended) 54 Chat Color - GM 64 @ Bug Fix (Recommended) 68 Enable 64k Hairstyle 71 Ignore Resource Errors 72 Ignore Missing Palette Error 73 Remove Hourly Announce (Recommended) 84 Remove Serial Display (Recommended) 90 Enable DNS Support (Recommended) 97 Cancel to Login Window (Recommended) 104 Increase Hair Style & Color Limits 105 Hide Nav Button 106 Hide BG Button 107 Hide Bank Button 108 Hide Booking Button 109 Hide Rodex Button 110 Hide Achievements Button 113 Hide Quest Button 202 Enable Custom Jobs 213 Disable Help Message on Login (Recommended) 214 Restore Model Culling 218 Show Exp Numbers 220 Disable Map Interface Edited February 23, 2017 by Juan Meissner Quote Share this post Link to post Share on other sites
0 JulioCF 105 Posted February 23, 2017 Adicionou a viewID na itemDB corretamente? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Olá comunidade, estou com uma dificuldade ao criar um item custom com uma sprite custom.
Item DB 2
Iteminfo.lub
In Game no inventário.
Porém ao clicar duas vezes para utilizar o item com as sprites custom acontece esse problema:
Imagino que possa ser algo relacionado ao Diff do Hexed,
Aqui vai como está o DIFF do meu HEXED 2015-05-13aRagexe