OverLord 4 Posted July 19, 2018 I dont see commands for this, but i like make a intelligent raid map, when boss move and uses skills in a correct order, remembering Final Fantasy XIV and WoW Raids Boss. Have any advanced control system to control mobs to walk and uses skill in timer ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
luizragna 41 Posted July 20, 2018 (edited) (Estou vendo que você é BR, então vou falar português mesmo. Hahah) Cria um mob usando comandos de controle de unidade. Vou te dar algumas ideias: Criando a unidade: .mob[0] = monster ("payon", 159,222, "[DG] Poporing", 1031, 1); setunitdata .mob[0],UDT_LEVEL,12; setunitdata .mob[0],UDT_MAXHP,50000; setunitdata .mob[0],UDT_HP,50000; Essa é a unidade .mob[0] ↑ ↑ ↑ Para fazê-lá andar você usa o comando: *unitwalk(<GID>, <x>, <y>) exemplo: unitwalk(.mob[0], 150, 222; Então vc pocura os comandos relacionados a unit em conf/script_commands.txt Para as skills você pode usar o comando areamobuseskill Edited July 20, 2018 by luizragna Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dastgir 1246 Posted July 24, 2018 Please try to keep the post in English in this section Quote Share this post Link to post Share on other sites