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  1. Upvote
    Envolvents got a reaction from JulioCF in Npc que responde a fala   
    Ah sim, sei qual é, eu não lembro onde eu vi isso. Deste modo ai eu não sei mas deve ser a mesma lógica que se usa nas bg com relação ao chat.
    Vou ver depois, é interessante esse sistema, dá até pra fazer ele como um FAQ in game.
  2. Upvote
    Envolvents got a reaction from JulioCF in Npc que responde a fala   
    Bem simples:
    prontera,155,185,3 Sample Test 510,{ mes "digite seu nome"; input @nome$; if(@nome$ == strcharinfo(0)) { mes "Você acertou seu nome"; close; } else { mes "Como assim? você não sabe seu nome ?"; close; } } Normalmente você talvez não vai inserir um número negativo com esse comando.
    Isso é feito para evitar bugs, por exemplo um input negativo pode fazer com que o jogador receba zenys.

    O Comando tem 2 argumentos opcionais. o valor padrão de 'mínimo' e 'máximo' podem ser definidos com 'input_min_value' e 'input_max_value' em 'script_athena.conf'.
    Se o número inserido for maior que 'máximo', o comando retorna 1 e -1 se o valor for menor que 'min' e 0 de outro jeito (isso se 'mínimo' e 'máximo' existirem).

    Exemplo:
    mes "Insira um número maior que 1 e menor que 10"; input @num; if(@num > 1 && @num < 10) { mes "Parabéns você fez o que eu disse!"; close; } mes "Você não me obedeceu !"; close; Pra saber mais é só acessar o script_commands em doc do github.
  3. Upvote
    Envolvents reacted to Ind in Christmas Patch! Gift'o   
    Gift'o! From Hercules, to your server!
    We wish you happy holidays, and thank you for your support.
    May the New Year bring you happiness and peace.
     
    2013-12-23c Client Support
    Thanks to Yommy and Rytech! NPC Market Support A new type of NPC Shop where item availability is limited, for example you can have a vender start with 50x Red Potions and set mechanics for the red potions to be refurbished (for example could be as simple as a OnClock, where Red Potions are refurbished every y hour, or elaborate e.g. be connected with a game quest where players need to help a merchant npc get to the shop in order for it to be resupplied) Available as a NPC Trader subset (details will follow) @costume Oktoberfest NPC Trader
    A whole different way to set up shops, they're easier to read and flexible to customize. Previous format still supported (in the scenario we drop the previous we'll provide a conversion tool) To begin with, 'trader' is a phony name, its only purpose is to sign the parser that 'this npc will open the shop when clicked'. the trader npc is in fact a 'script' type (and thus script types can create/manipulate trader shops, and open them with the help of openshop()). Normal Zeny Shop moc_ruins,93,53,2    trader    Item Collector#moc1    4_M_03,{ OnInit:     sellitem Scell;     sellitem Monster's_Feed;     sellitem Animal's_Skin;     sellitem Bill_Of_Birds; } Custom Shop Script has full control over currency, which allows for scripts to use anything, from quests, to items, variables, etca. For Example: prontera,153,152,1    trader    TestCustom2    952,{ OnInit:     tradertype(NST_CUSTOM);     sellitem Red_Potion;     end;   /* allows currency to be Red_Potion */ OnCountFunds:     setcurrency(countitem(Red_Potion));     end;   /* receives @price (total cost) */ OnPayFunds:     if( countitem(Red_Potion) < @price )         end;     delitem Red_Potion,@price;     purchaseok();     end; } NPC Market ShopThis is the type I mentioned earlier, where item availability is limited prontera,150,160,6    trader    HaiMarket    952,{ OnInit:     tradertype(NST_MARKET);     sellitem Red_Potion,-1,50;     end;   OnClock0000://resupplies red potions on midnight OnMyResupply://instead of midnight, a event could trigger HaiMarket::OnMyResupply     if( shopcount(Red_Potion) < 50 )         sellitem Red_Potion,-1,50;     end; }The quantity data is disaster-safe, I mean it is persistent to @reloadscript and server restarts (If there were 39 Red Potions on sale upon restart/reloadscript, it continues to be 39 instead of resetting back to 50). 7 script commands to help control (documentation for all of them is present in script_commands.txt): openshop,sellitem,stopselling,setcurrency,tradertype,purchaseok,shopcount Trader Design by
    Yommy Haru jaBote mkbu95 Gepard Emistry Ind Special Thanks To
    Haru Yommy JaBote Muad_Dib Link'u~!
    Commit: https://github.com/HerculesWS/Hercules/commit/cf19b26d50ac96111e44c33a80afd1f1ea935cec NPC Trader Samples: https://raw.github.com/herculesWS/Hercules/master/doc/sample/npc_trader_sample.txt (Upcoming) GM Interface for Cash Shop Control

    Found that on the new client, support is being worked on (Data thanks to Yommy <3).
  4. Upvote
    Envolvents reacted to arievz in [ShowCase] Arza City (my first MAP)   
    Arza Map (prt_gld MAP based)

    Contact:
    Skype: ariev.zackie.12
    YM : artsoulinc
    FB : www.facebook.com/artsoulinc


     
  5. Upvote
    Envolvents reacted to arievz in [FreeRelease] Artz PVP Map   
    Artz PVP/GVG Map
    (Simple Map)
     
    Screen Shoot:
     
     
     
    Edit: fixed error texture
     
    Download This File
  6. Upvote
    Envolvents got a reaction from JulioCF in Bio Dungeon New Map (12/04/2013) (Sakray kRO)   
    12/04/2013 - Mantenimiento kRO Parte-II
     
    New map with the nomenclature (_n) may mean nightmare mode.
     

    The mob in map is the same that other bio maps but add v_ (victim) ex (v_eremes, v_cecil) etc etc

     
    v_alphoccio
     
     

     

     

     

     v_celia
     

     

     

     

     v_chen
     

     

     

     

     v_eremes
     

     

     

     

     v_flamel
     

     

     

     

     v_gertie
     

     

     

     

     v_harword
     

     

     

     

     v_katrinn
     

     

     

     

     
     
    v_magaleta

     

     

     

     v_randel
     

     

     

     

     v_seyren

     

     

     

     

     v_shecil
     

     

     

     

     view more http://ziu-ro.blogspot.com.es/2013/12/04122013-mantenimiento-kro-parte-ii.html
  7. Upvote
    Envolvents reacted to jaBote in Ticket Vip   
    Vou mover o tópico para a seção em Português devido a que a maioria do conteúdo é em Português.
  8. Upvote
    Envolvents got a reaction from PrntScrn in Ticket Vip   
    Table SQL:
    ALTER TABLE `login` ADD `diasvip` INT( 11 ) NOT NULL DEFAULT '0'; item_db2.txt *Ticket*
    20000,Kafra_Card,Ticket VIP,2,2,,10,,,,,0xFFFFFFFF,7,2,,,,,,{ callfunc "TicketVIP"; },{},{} Script:
    function script TicketVIP {set .n$, "[Assistente VIP]"; if(getgroupid() >= 20) end; if(#vipfree == 0) { query_sql "UPDATE `login` SET `group_id`='1',`diasvip`='30' WHERE `account_id` = '"+ getcharid(3) +"'"; set #vipfree, 1; mes .n$; mes "Olá "+strcharinfo(0)+" voce acaba de ganhar 30 Dias de VIP!"; }} Configuration:
    query_sql "UPDATE `login` SET `group_id`='1',`diasvip`='30' WHERE `account_id` = '"+ getcharid(3) +"'"; Script two:
    - script Retira VIP -1,{OnClock0000: query_sql "UPDATE `login` SET `diasvip`=`diasvip`-1 WHERE `group_id`>='1'"; query_sql "UPDATE `login` SET `group_id`='0' WHERE `diasvip`<='0' AND `group_id`=='1'"; end;} id2num2itemdisplaynametable.txt:
    20000#Kafra_Card# idnum2itemresnametable.txt:
    20000#Kafra_Card# idnum2itemdesctable.txt:
    20000#Ticket VIP# idnum2itemdisplaynametable.txt:
    20000#Ticket VIP# Enjoy, powered by me. 
  9. Upvote
    Envolvents reacted to Mystery in November Digest 2013   
    We're changing up the way we bring out our Digests from this point onwards. We'll typically toss out new month digests on either the 1st, 2nd, or 3rd of every month depending on how long Github takes to process the total number of commits given in the month (especially if theres a lot of commits done on the last day of the month (30th's and 31st's))

    November Digest 2013
    The following digest covers the month of November 1st - November 30th 2013.


    Team Changes [*]Patskie has joined as a Community Contributor.
    Development Highlights
    [*]Changed built-in keywords, variables, labels, functions, commands, Aegis IDs, and mob sprite IDs to case-sensitive (49d2dff) (c6c2ad1) (6e9c385) [*]Introduction of "Contributors of Athena throughout the Ages" (eeafd81) (c069e2e) [*]Added support for Max EquipLv in Pre-Renewal (972caf2) [*]Added emblem blank pixels check (e095650) [*]Introducing Character Ban Support (aee2f63) (Blog) [*]Fix of atcommand aliases on certain commands (5739588) [*]Updated char server's response to offline map server (d77c011) [*]Fixed char server's maintenance mode (ee281a2) [*]Official expiration timer support (7120b55) [*]Removal of Emperium Spawn Restrictions (8ecffa8) [*]Added inheritance support for item_db2 (d3fe9bb) [*]Removed redundant item_db2_re.sql (59b9acb) [*]ItemDB Overhaul (ed72a94) (Topic) [*]HPM Custom Data Structure Makeover (8fda38d) (Requested) [*]Added rAthena to Hercules log database upgrade (938ac2d) (Topic) [*]Added rAthena to Hercules main database upgrade (54c2500) (8f28388) (044332d) (f0591e6) (be6440d) (Topic) [*]Fixed item chain drop rate processing (122c491) [*]Item Bind Fixes/Adjustments/Improvements (b9b32ac) (8083dae) [*]Fix of Equip Command (068d42e) [*]Modification of status_calc_ (6f77d07) [*]Introduction to Hercules' Standalone Script Syntax Checker (9700171) [*]Shadow System Fixes (84e4e6e)
    Scripting Highlights
    [*]Official Item BindOnEquip support (1f5161a) [*]Added deprecation messages for incorrect capitalization in scripts (dd05ae3) [*]Case Sensitivity (857bdc4) [*]Added support for automatic concatenation of adjacent string literals (09dd209) [*]Improved scripting operators precedence rules (ac6ae8c) [*]Added support for ++x / --x operators and changed the x++ / x-- operators to post-increment (9a802b9) [*]Added support for Mercenary/Homun Constants (63d5893) [*]Added support for Monster Constants (0b7b379) [*]Extended Script Constants to support NPC IDs (9f32aa9) [*]Overriding of @command loadings (778facb) [*]Standardized Formatting of NPC Parse error messages (7e68906) [*]Warp Duplicates no longer need a 'face' value (6728c0f)
    Build System Highlights
    [*]Fixed equip_level_max handling in the db sql converter (1064d8c) [*]Added support for 'make plugin.pluginname' to compile only 'pluginname' (98ad6bc) [*]Added support for case-sensitive jobmasks to the itemdb converter (e249264)  [*]Added item_db2.sql conversion script to new structure (9928044) [*]Updated db2sql plugin parse in server console (091e235) [*]HPM Support for Plugin-implemented (A bot that maintains .sql item dbs in sync with their counterparts) (1be53db) [*]Addition of Visual Studio 2013 (4078436) [*]Added _MSC_VER Checker (d7913a0) [*]Travis no longer builds plugins (fa07bc4)
    NPC & Database Highlights
    [*]Fixed case mismatches in BG (b1f4be7) [*]Cleaned up Zeny Manipulation (4faa0ec) (94ac9fe) [*]Added constant values for true and false (463cbc9) [*]Replaced hardcoded ItemIDs with constants (385e1e5) [*]BG Queue Update (eaf04b9) [*]Implementation of Correct Refinement Formulas (Above 10+) (6577a59)
    FluxCP Branch Highlights
    [*]Introduction of known Authors of FluxCP (3af11b7) [*]Compatibilized item module (f3eed0e) [*]Update of equip_locations (a55efb0) [*]Update of equip_location_combinations (822220ae)
    November Statistics
    [*]During the period there were 162 Commits. [*]Of these 162 commits, 35 included bug-fixes. [*]6 Commits from Pull Requests [*]In this month, there were 231,641 Additions and 67,709 Deletions.


    November ended up being a successful month of fixing bugs compared to October, September, and August. The highest score of bug fixes was in June's Digest! Thank you to everyone who contributed to squashing these bugs!
  10. Upvote
    Envolvents reacted to Ind in Regras (em Portugues)   
    Agradecimento especial ao mkbu95 por traduzir
    (Jan 24th 0'13). Editado em (Mar 16th 0'16): corrigido formatação.


    Enquanto nós tentamos não tornar o fórum uma prisão federal, há algumas regras que apreciaríamos que fossem seguidas à risca para tornar sua experiência no Hercules a melhor possível. Todos os membros são esperados a seguir estas regras ou punições variando de um alerta verbal, aumento da barra de alerta, restrição moderativa (um moderador terá que aprovar seus posts), suspensão de postar (poderá ver o fórum mas não postar ou criar tópicos) e suspensão do fórum (não pode ver o fórum nem postar) poderão ocorrer.
     
     
    Orientações Gerais na Criação de Tópicos Tópicos não devem conter SPAM. Spam são posts de uma palavra, posts sem relação ao tópico, ou posts duplas/triplas sem motivo. Responder na seção incorreta também não será tolerado. Posts na seção Off Topic serão tratadas como exceção. Tópicos duplicados não são permitidos. Crie seu tópico uma única vez, na seção correta. Caso você crie um tópico acidentalmente na seção errada, use o botão Report para denunciar seu próprio tópico, nossos moderadores irão cuidar disto para você. Tópicos nas seções de suporte podem receber posts seguidos com maiores informações não menos do que 24 horas depois do seu último post; se você possuir novas informações em menos de 24 horas, edite seu tópico. Reviver tópicos mortos é proibido ao menos que haja algo construtivo para acrescentar ao tópico. Caso contrário, não o faça, afinal o tópico está morto por um motivo. Se um link estiver quebrado, envie uma Mensagem Pessoal (PM) ao membro que a enviou originalmente, não responda o tópico dizendo que 'o link está quebrado', pois será considerado spam.  
    Assinaturas e Avatares
    Assinaturas não devem exceder 650 píxeis em largura e 150 píxeis em altura no TOTAL. Isto inclui imagens e textos. Assinaturas não devem conter links para warez, esquemas para ganhar dinheiro, nudez ou qualquer coisa de caráter obsceno. Avatares não devem possuir natureza imprópria, e.x.: nudez ou qualquer coisa de caráter obsceno. Assinaturas e Avatares podem ser removidos por um moderador dependendo de seu conteúdo. Entenda que todas as regras do fórum também se aplicam a sua assinatura, seu avatar e seu título.  
    Idiomas
    O uso do inglês é obrigatório em qualquer seção em inglês. Caso tenha problemas em se comunicar em inglês, utilize a área internacional dedicada a um idioma de sua compreensão.  
    Regras Gerais de Etiqueta do Fórum
    Não faça respostas ou tópicos todo em maiusculo, nem use um número excessivo de emoticons, ou qualquer coisa que torne a leitura do tópico ou resposta difícil ou incômoda de ser realizada. Abuso de qualquer tipo não será tolerado. "Trollar" e "Flamear" outros usuários também não é permitido. Criar uma nova conta se a sua atual conta estiver banida não é permitido. Ao fazer isto a sua conta será banida instantaneamente. Links direcionando para pornografia, nudez, warez ou esquemas para ganhar dinheiro não são permitidos. Não faça o trabalho de um moderador se você não for um. Utilize o botão Report (disponível no canto inferior direito de cada resposta). Divulgação de qualquer tipo (exceto na seção de Divulgação e as seções de Divulgação das seções das áreas internacionais) é proibida. Pedir dinheiro (esmolar) via Mensagem Pessoal (PM) ou no fórum não será tolerada. Não edite seu post ou tópico para remover sua dúvida quando seu problema for resolvido.  
    Área para Serviços Pagos
    Novos tópicos na área Paid Services são invisíveis até que haja aprovação por um administrador.
    Membros só poderão possuir assinaturas com serviços pagos ou tópicos e posts feitos no fórum caso o tópico seja aprovado na seção Paid Services. A seção Paid Services é para única e exclusiva divulgação de seus Serviços Pagos. Não faça divulgação de seu servidor (Ragnarok Online). Uma exceção será aberta caso você queira usar um link para um servidor como referência de trabalho (design que você criou, ferramentas, etc). Não se aplica a serviços de modificações na source; apenas use o referido código. Todos os Serviços Pagos sérios devem possuir HTTPS em partes sensíveis da webpage (incluindo, mas não limitado a: formulários que coletam senhas, informações pessoais, e informações de pagamento). Todos os provedores de hospedagem devem possuir um webpage onde os usuários possam requerir serviços de você. Se você estiver oferecendo modificações na source ou em scripts, ou serviços sítio/gráficos, o sítio é opcional.  
    Que tipos de serviço são permitidos?
    Hospedagem de Servidores (VPS, webhosting) Serviços de Modificações na Source ou em Scripts Serviços Gráficos (mapas, sprites, web design, etc.) Serviços de Programação de Sites  
     
    Estas regras estão sujeitas à mudanças.
    A quebra de uma regra irá levar a uma infração/alerta. Três infrações resultam em banimento temporário e cinco irão resultar em banimento permanente. Dependendo das circunstâncias, um banimento permanente pode ser dado a qualquer momento. Você pode apelar sobre qualquer ação tomada por um Moderador ou Moderador Global contra você por Mensagem Pessoal (PM). Você dever ter uma razão válida e um link para o que você está apelando. Não envie uma mensagem ao Moderador que realizou a ação contra você, é provável que você se involva em maiores problemas.  
    As regras acima são enfasadas pela Equipe Hercules, respeite a Equipe e suas decisões.
  11. Upvote
    Envolvents reacted to Mystery in Septober Digest 2013   
    As mentioned in my previous news, here is the Septober Digest that covers the month of September and October!

    Septober Digest 2013
    The following digest covers the month of September 1st - October 31st 2013.
     
    Team Changes
    [*]sevenzz23 has joined as a Community Contributor. [*]ossi0110 has joined as a Community Contributor. [*]kyeme has been moved from Community Contributor to High Council. [*]Uzieal joined the team as a Graphic Moderator.

    Development Highlights
    [*]Official Monster Transformation Support (9692bc0) [*]HPM: Hooking (a49787f) (Topic) [*]Changing 'tick' variables to 64 bit (44c33fd) [*]Addition of idletime options (e08c05a) [*]Official Font Support (4340bf7) [*]New ability to use NPC Constants instead of their Sprite IDs (124ab2a) [*]Shadow System implemented (baef78f, Topic) [*]Mapflag: 'nocashshop' has been added (8629562) [*]'Quest Bubbles' modified to work as Official (94b7b25) [*]Added support for missing or empty categories in cashshop_db.conf (448dce8) [*]Introduction of Bank Support (c5c3381) (Topic) [*]Support of Rebellion Class has made its way to Hercules! (7d8f83d) (Update: f8f073b) [*]A wide range of HPM Interface Updates: [*]Mob.c Interface [*]Unit.c Interface [*]Npc.c Interface [*]Pet.c Interface [*]Path.c Interface [*]Quest.c Interface [*]Itemdb.c Interface [*]Battleground.c Interface [*]npc_chat.c interface [*]Guild.c Interface [*]Storage.c Interface [*]Homunculus.c Interface [*]Instance.c Interface [*]Intif.c Interface [*]log.h Interface [*]Mercenary.c Interface [*]Party.c Interface [*]Trade.c Interface [*]Searchstore.c Interface [*]pc.c Interface [*]Script.c Interface [*]Status.c Interface



    Scripting Highlights
    [*]downrefitem command update (baa5c1f) [*]Addition of 'consumeitem' as an alias of 'itemeffect' (b703fbd) [*]Script commands that have been added: addmonsterdrop and delmonsterdrop (7ddcff9) [*]query_sql will now halt script execution when a invalid query is used (3a8837f)

    Server-Client Highlights
    [*]Fixed several packet errors with pre-renewal clients from 2006-2008 (df0a324) (Updated: 272ff45) [*]Fixed super novices' guardian angel prayer (ae850bd) [*]Job ranking display fixes (3738fc7) [*]Fixed Char Deletion Bug on 2013++ Clients (ca15680) [*]Fixed Client Login Packet 0x0825 (fad3040) [*]Attempting to add a item to a full storage will no longer render the item un-draggable (24556fb) [*]Movement of invisible units is no longer sent to foes (e587d71) [*]Storage list/packet size is no longer a problem (d080ed8)

    Skill Fixes
    [*]Guild Aura bug that'd disregard friend-or-foe data (eb53067) [*]Fixed skill unit bug that'd disregard friend-or-foe data (e2330c6) [*]Addition of 'WE_BABY' distance check (a879388) [*]Shadow Form and Multi-Hit Skills (9de926c)

    Build System Highlights
    [*]Added Makefile.in change detection (and auto-rebuild) capabilities (beaf3a2) [*]Makefiles have been improved to better serve concurrent jobs (-j) (babdf60) [*]Changed Makefiles to avoid rebuilding targets if nothing was modified (233453c) [*]Added 'buildclean' target to all makefiles (d6965a8)

    NPC & Database Highlights
    [*]Support of Moon Star and Super Star items (da1f16b) [*]Huge Instance Improvements/Updates (93f6104) [*]Support of Skill ID Constants Added (c87513d[/size]) [*]Moscovia Quest Update / Catalog Magician Move (f821e43) [*]Massive Merge on NPCs (418dd82) [*]Homun-S Quest Updated (a2e01e4) [*]Updated spawns for: iz_dun05, dic_dun, dewata and dew_dun (d8f102f)

    September Statistics
    [*]During the period there were 130 Commits. [*]Of these 130 commits, 20 included bug-fixes. [*]5 Commits from Pull Requests [*]In this month, there were 112,008 Additions and 22,003 Deletions.

    October Statistics
    [*]During the period there were 136 Commits. [*]Of these 136 commits, 31 included bug-fixes. [*]12 Commits from Pull Requests [*]In this month, there were 99,179 Additions and 82,893 Deletions.

  12. Upvote
    Envolvents reacted to pr3p in IPB Forum registration to Ragnarok   
    Yes its possible Use your ragnarok database for IPB login.
     

     
     
     

     
     
     
     
    1. Disable forum registrations so that the only way to register is via your server’s registration.(There a setting to redirect IPB’s registration link to your CP’s registration page)   2.  Use IPB’s built in merge account feature to merge your users’ existing account to the new account.   3. Disable IPB’s internal login. Using two databases would be messy, really messy don’t even try!     Credits to: clydelion
  13. Upvote
    Envolvents reacted to LeandroLima in .lub to .lua someone know?   
    Hi guys, first sorry for my english, i'm learning. xD
    Well, i wanted know how convert .lub to .lua, i saw others topics but did not work none.
     
    I saw this topics here:
     
     
     
    and this video:
     
     
     
    Using the chankspy, this error appears:
     
     
    And using luadec the file .lua goes blank.
     
    Someone can help me? I wanted learn how do this conversion.
    thank you, hugs!
  14. Upvote
    Envolvents reacted to Olrox in Sunagakure - Naruto village hidden by Sand   
    1. Concept
     
    Hi everyone!  Here comes my third naruto map from a lot to come. Currenly I've been working with a plenty amount of servers that are based on this anime, and they have asked me these kind of works.
     



     
    The first reference was used for the modeling part. All the models were new and they were modeled/texturized upon the request of this work. I took 4 elements of that image to improve the style of the map an make it near as possible of how it is in real.
     
    The second reference was mostly for getting the idea of how this city is "in a hole"? of mountains. Its kinda like a crater. And last, the third reference was for getting the idea of lights, pathways.
     
    All together was enough to recreate the map to a great level, that I hope you will like.   Comments are always appreciated, thank you in advance for taking your time to write a review.
     
     
    2. Features
     
    Sunagakure comes with a lot of new features in mapping I've tried here. Some to mention:
    [*]Its not a night map but its global shadow is tweaked to have that twilight style [*]The main 8 roads/stairs.  At first I did them by doing a terrain edit in browedit, but, I had an issue: you really cant rotate those roads in brow to make the diagonal ones. What I did was, using the full map exporter to FBX (documentation of it on in my Olrox tutorials)  I took the terrain part  I did of the main center road from the map, and I imported it into Maya and rotated it. Then I created a custom model in brow and I used the -set gat colision 2- to make the gat cells accurate to the surface of it. [*]Last, maybe I've to mention the effects. There is a heavy sand storm present in the map if you go to the center. Also, I added some tornados to enhance the idea even better. Last, there is @fog present to match all together

    3. Video *watch in HD 720p*
     
    Videos comes with a new intro btw just to match the new and revamped Olrox GFX services I have.
    http://youtu.be/ghE1Y4KnyDo
     
     
    4. Screenshots
     
    Some screenshots. There isn't a particular order or purpose on the screens here, just some overview screenshots and maybe some others that has to do with close ups.

     

     

     

     

     

     

     

     

     
     
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