woody 0 Posted April 7, 2015 Min Members 3, request item gold coin , must be party leader to accept this quest .. map warp flame_dun , waiting room ( Fire Dungeon ) Quote Share this post Link to post Share on other sites
0 Litro 45 Posted April 10, 2015 (edited) // Min Members 3, request item gold coin , must be party leader to accept this quest .. map warp flame_dun , waiting room ( Fire Dungeon ) prontera,150,150,1 script Fire Dungeon 100,{ if (getcharid(0) != getpartyleader(getcharid(1),2)) { mes "Only party leader can talk to me"; close; } if (!countitem(.request_item)) { mes "Need "+getitemname(.request_item)+" to go inside"; close; } .@origin = getcharid(3); getpartymember getcharid(1), 1; getpartymember getcharid(1), 2; for ( .@i = 0; .@i < $@partymembercount; .@i++ ) { if ( isloggedin( $@partymemberaid[.@i] , $@partymembercid[.@i] ) ) { attachrid $@partymemberaid[.@i]; .@online++; } } attachrid .@origin; if ( .@online < .min_member ) { mes "your party needs "+.min_member+" party members online to continue."; close; } delitem .request_item, 1; warpparty flame_dun, 150, 150, getcharid(1); end;OnInit: .request_item = Gold_Coin; .min_member = 3; waitingroom strnpcinfo(0),0; end;} Edited April 10, 2015 by Litro Quote Share this post Link to post Share on other sites
Min Members 3, request item gold coin , must be party leader to accept this quest .. map warp flame_dun , waiting room ( Fire Dungeon )