Jump to content
  • 0
woody

Request Dungeon Warper Script

Question

Min Members 3,  request item gold coin , must be party leader to accept this quest .. map warp flame_dun  , waiting room ( Fire Dungeon ) 

2 answers to this question

Recommended Posts

• 0
// Min Members 3,  request item gold coin , must be party leader to accept this quest .. map warp flame_dun  , waiting room ( Fire Dungeon ) prontera,150,150,1	script	Fire Dungeon	100,{	if (getcharid(0) != getpartyleader(getcharid(1),2)) {		mes "Only party leader can talk to me";		close;	}	if (!countitem(.request_item)) {		mes "Need "+getitemname(.request_item)+" to go inside";		close;	}	.@origin = getcharid(3);	getpartymember getcharid(1), 1;	getpartymember getcharid(1), 2;	for ( .@i = 0; .@i < $@partymembercount; .@i++ ) {		if ( isloggedin( $@partymemberaid[.@i] , $@partymembercid[.@i] ) ) {			attachrid $@partymemberaid[.@i];			.@online++;		}	}	attachrid .@origin;	if ( .@online < .min_member ) {		mes "your party needs "+.min_member+" party members online to continue.";		close;	}	delitem .request_item, 1;	warpparty flame_dun, 150, 150, getcharid(1);	end;OnInit:	.request_item = Gold_Coin;	.min_member = 3;	waitingroom strnpcinfo(0),0;	end;}
Edited by Litro

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now

• Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.