Jump to content
  • 0
Sign in to follow this  
koko24

Class Suit Changer Request

Question

Hello im requesting a NPC that can change your Sprite from 2nd - 3rd and vice versa

but without the skills changing my server is trans base and i only want the 3rd job sprite

i found this on rathena but its not working here in hercules

credits to F0xxy

crystilia,49,92,5	script	Class Suits	485,{// Settings	set .mode, 1; // Set it as following: 0 - Transcendent 2nd to 3rd class suits ; 1 - Transcendent 2nd to normal and baby 3rd class, also 3rd to baby 3rd; 2 - Transcendent 2nd to 3rd class suits and xmas, summer suits; 3 - 2nd to normal and baby 3rd class, also normal 3rd to baby 3rd plus xmas,summer.	if (.mode == 0) goto normal;	if (.mode == 1) goto babies;	if (.mode == 2) goto misc;	if (.mode == 3) goto babymisc;normal:	mes "[Suit Provider]";	mes "So, wanna change your appearance?";	menu "Change to 3rd class suit",thirdclass,"Reset appearance",reset;babies:	mes "[Suit Provider]";	mes "So, wanna change your appearance?";	menu "Change to 3rd class suit",thirdclass,"Change to 3rd class baby suit",babythirdclass,"Reset appearance",reset;misc:	mes "[Suit Provider]";	mes "So, wanna change your appearance?";	menu "Change to class suit",thirdclass,"Extra suits",miscsuits,"Reset appearance",reset;babymisc:	mes "[Suit Provider]";	mes "So, wanna change your appearance?";	menu "Change to class suit",thirdclass,"Change to 3rd class baby suit",babythirdclass,"Extra suits",miscsuits,"Reset appearance",reset;thirdclass:	if(class == Job_Lord_Knight) { changebase 4060; close; end; }	if(class == Job_Assassin_Cross) { changebase 4065; close; end; }	if(class == Job_Paladin) { changebase 4073; close; end; }	if(class == Job_Whitesmith) { changebase 4064; close; end; }	if(class == Job_Creator) { changebase 4078; close; end; }	if(class == Job_Stalker) { changebase 4079; close; end; }	if(class == Job_Professor) { changebase 4074; close; end; }	if(class == Job_Gypsy) { changebase 4076; close; end; }	if(class == Job_Champion) { changebase 4077; close; end; }	if(class == Job_Sniper) { changebase 4062; close; end; }	if(class == Job_Clown) { changebase 4075; close; end; }	if(class == Job_High_Wizard) { changebase 4061; close; end; }	if(class == Job_High_Priest) { changebase 4063; close; end; }	else { next; mes "[Suit Provider]"; mes "I'm sorry, but your class is not supported."; close; end; }babythirdclass:	if(class == Job_Lord_Knight) { changebase 4096; close; end; }	if(class == Job_Assassin_Cross) { changebase 4101; close; end; }	if(class == Job_Paladin) { changebase 4102; close; end; }	if(class == Job_Whitesmith) { changebase 4100; close; end; }	if(class == Job_Creator) { changebase 4107; close; end; }	if(class == Job_Stalker) { changebase 4108; close; end; }	if(class == Job_Professor) { changebase 4103; close; end; }	if(class == Job_Gypsy) { changebase 4105; close; end; }	if(class == Job_Champion) { changebase 4106; close; end; }	if(class == Job_Sniper) { changebase 4098; close; end; }	if(class == Job_Clown) { changebase 4104; close; end; }	if(class == Job_High_Wizard) { changebase 4097; close; end; }	if(class == Job_High_Priest) { changebase 4099; close; end; }	if(class == Job_Rune_Knight_T) { changebase 4096; close; end; }	if(class == Job_Guillotine_Cross_T) { changebase 4101; close; end; }	if(class == Job_Royal_Guard_T) { changebase 4102; close; end; }	if(class == Job_Mechanic_T) { changebase 4100; close; end; }	if(class == Job_Genetic_T) { changebase 4107; close; end; }	if(class == Job_Shadow_Chaser_T) { changebase 4108; close; end; }	if(class == Job_Sorcerer_T) { changebase 4103; close; end; }	if(class == Job_Wanderer_T) { changebase 4105; close; end; }	if(class == Job_Sura_T) { changebase 4106; close; end; }	if(class == Job_Ranger_T) { changebase 4098; close; end; }	if(class == Job_Minstrel_T) { changebase 4104; close; end; }	if(class == Job_Warlock_T) { changebase 4097; close; end; }	if(class == Job_Arch_Bishop_T) { changebase 4099; close; end; }	else { next; mes "[Suit Provider]"; mes "I'm sorry, but your class is not supported."; close; end; }reset:	changebase Class;	close;	end;miscsuits:	next;	mes "[Suit Provider]";	mes "Which of the suits would you like to use?";	menu "Xmas suit",xmas,"Summer suit",summer;xmas:	changebase 26;	close;	end;summer:	changebase 27;	close;	end;}

2 answers to this question

Recommended Posts

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.