Jump to content
  • 0
Sign in to follow this  
Faltz

PvP Script

Question

prontera,148,187,5	script	Arena da Morte	932,{	mes "[ Arena da Morte ]";	mes "Olá, meu jovem. Você quer entrar na arena PvP?";	mes "Você acha que está forte o suficiente para enfrentar essa batalha?";switch( select("- Não, voltarei outra hora."),"- Sim, eu já estou forte!")){case 1:	mes "[ Arena da Morte ]";	mes "Essa arena, não foi feita para fracotes como você!";close;}case 2:	mes "[ Arena da Morte ]";	mes "Hm... Então vamos lá";	mes "Escolha a Arena que você deseja entrar";switch( select("- Arena 1","- Arena 2","- Arena 3")){	case 1:	warp pvp_n_1-5,0,0;	end;	case 2:	warp pvp_n_1-3,0,0;	end;	case 2:	end;	warp pvp_n_1-2,0,0;	mes "Boa sorte";close;}// Saída-	script	Porteiro	-1,{	mes "[ Porteiro ]";	mes "Hm... Então você ainda está vivo?";	mes "Oque você quer comigo rapaz ?.";	next;	switch(select("Quero voltar para cidade.","Nada, esquece!")) {	case 1:		mes "Covarde, fica-se em casa deitado no colinho da mamãe.";		warp "prontera",156,191;		close;	case 2:		mes "Não se destraia, cada segundo é preciso neste lugar.";		close;	}}pvp_n_1-5,112,112,6	duplicate(Porteiro) Porteiro#105pvp_n_1-3,112,112,6	duplicate(Porteiro) Porteiro#105pvp_n_1-2,112,112,6	duplicate(Porteiro) Porteiro#105

map_server só acusa error na linha 50.

Procurei suporte em outros script para tentar solucionar, mais não funcionou. Alguém sabe oque está de errado ? 

 

Agradeço desde já!

Share this post


Link to post
Share on other sites

4 answers to this question

Recommended Posts

  • 0
announce strcharinfo(0) +"  has Entered  Arena",bc_map|bc_yellow;

 

 

http://herc.ws/wiki/Announce

 

 

im out, sry i ddnt notice that im on portuguese.. and my browser has a automatic translation.. so i tought im on english section.

Edited by leloush

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

http://upaste.me/cc0d11047caaa6e0d

 

 

tente isso .. 
 
sry se a sua escrita em Inglês .. pq meu navegador tem uma tradução automática em toda a língua .. e aviso ddnt que im em seção português basta alterá-lo
 
 
:P google translate
Edited by leloush

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Thank you, but I can do this.

prontera,148,187,5    script    Arena da Morte    932,{    mes "[ Arena da Morte ]";    mes "Hm... Então vamos lá";    mes "Escolha a Arena que você deseja entrar";switch(select("Arena PvP ["+getmapusers("guild_vs3")+"/100]:Arena GvG ["+getmapusers("guild_vs4")+"/100]"))    {    case 1:    if(getmapusers("guild_vs3") > 99) callsub S_full;announce "O player strcharinfo(0)+ acaba de entrar na Arena PvP";     warp "guild_vs3",0,0;    mes "Boa sorte!";close;    case 2:    if(getmapusers("guild_vs4") > 99) callsub S_full;announce "O player strcharinfo(0)+ acaba de entrar na Arena GvG";     warp "guild_vs4",0,0;    mes "Boa sorte!";close;}end;}

 

 
Most have a single problem. 
When I use annouce generates an error in map_server. 
how do I use this annouce this script?
 
/heh
Edited by Faltz

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

ooh, *____*

 

perfect man. 

thanks !

 

 

 

@tópico

 

dúvida respondida

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Answer this question...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.