Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Yesterday
  2. Дизайнерский ремонт: искусство преображения пространства Дизайн интерьера играет важную роль в создании комфортной и уютной атмосферы в доме. Сегодня мы поговорим о таком понятии, как дизайнерский ремонт, который позволяет превратить обычное жилье в уникальное пространство, отражающее индивидуальность владельца. дизайнерский ремонт Что такое дизайнерский ремонт? Дизайнерский ремонт — это комплекс работ, направленных на создание оригинального дизайна помещения. Это не просто обновление отделки, а полноценный творческий процесс, включающий разработку концепции, подбор материалов и мебели, а также реализацию проекта. Ключевые особенности дизайнерского ремонта: дизайнерский ремонт с мебелью цена - Индивидуальный подход к каждому проекту. - Использование качественных материалов и современных технологий. - Создание уникального стиля, соответствующего вкусам заказчика. - Оптимизация пространства для максимального комфорта и функциональности. Виды дизайнерских ремонтов дизайнерский ремонт цена в москве Существует несколько видов дизайнерских ремонтов, каждый из которых имеет свои особенности и преимущества. #1 Дизайнерский ремонт квартиры Это наиболее распространенный вид ремонта, подходящий для тех, кто хочет обновить интерьер своей городской квартиры. Специалисты разрабатывают проект, учитывая размеры помещений, пожелания клиента и бюджет. Такой ремонт включает перепланировку, замену коммуникаций, отделочные работы и декорирование. Пример дизайна: светлая гостиная с панорамными окнами, минималистичный дизайн кухни и спальни в стиле лофт. #2 Дизайнерский ремонт дома Такой ремонт предполагает полное преобразование жилого дома, начиная от фундамента и заканчивая крышей. Здесь важно учитывать архитектурные особенности здания, климатические условия региона и предпочтения владельцев. Часто используется экодизайн, натуральные материалы и энергосберегающие технологии. Пример дизайна: просторный холл с камином, стеклянная веранда с видом на сад, спальня в пастельных тонах. #3 Дизайнерский ремонт виллы Ремонт вилл требует особого подхода, поскольку такие объекты часто расположены в живописных местах и имеют большую площадь. Важно сохранить гармонию с окружающей средой, используя природные материалы и цвета. Особое внимание уделяется созданию зон отдыха, бассейнов и садов. Пример дизайна: роскошная вилла с бассейном, открытая терраса с видами на море, спальная зона в тропическом стиле. #4 Дизайнерский ремонт коттеджа Коттедж отличается от обычного дома наличием придомового участка и возможностью организации дополнительных функциональных зон. Ремонт коттеджей включает работу над фасадом, ландшафтом и внутренним пространством. Стили могут варьироваться от классики до хай-тека. Пример дизайна: двухэтажный коттедж с мансардой, гостиная-столовая в скандинавском стиле, детская комната с игровой зоной. #5 Дизайнерский ремонт пентхауса Пентхаус — это элитное жилье, расположенное на верхних этажах зданий с панорамными видами. Для такого типа недвижимости характерны высокие потолки, большие окна и эксклюзивные элементы декора. Проектирование пентхауса требует учета особенностей конструкции здания и пожеланий клиентов относительно приватности и удобства. Пример дизайна: современный пентхаус с открытой планировкой, кабинет с видом на город, зона отдыха с джакузи. Заключение Дизайнерский ремонт — это возможность создать идеальное пространство для жизни и отдыха. Независимо от того, хотите ли вы обновить квартиру, дом, виллу, коттедж или пентхаус, профессиональный подход гарантирует вам комфорт и эстетическое удовольствие на долгие годы. https://designapartment.ru дизайнерский ремонт цена в москве
  3. Дизайнерский ремонт: искусство преображения пространства Дизайн интерьера играет важную роль в создании комфортной и уютной атмосферы в доме. Сегодня мы поговорим о таком понятии, как дизайнерский ремонт, который позволяет превратить обычное жилье в уникальное пространство, отражающее индивидуальность владельца. дизайнерский ремонт апартаментов Что такое дизайнерский ремонт? Дизайнерский ремонт — это комплекс работ, направленных на создание оригинального дизайна помещения. Это не просто обновление отделки, а полноценный творческий процесс, включающий разработку концепции, подбор материалов и мебели, а также реализацию проекта. Ключевые особенности дизайнерского ремонта: дизайнерский ремонт москва - Индивидуальный подход к каждому проекту. - Использование качественных материалов и современных технологий. - Создание уникального стиля, соответствующего вкусам заказчика. - Оптимизация пространства для максимального комфорта и функциональности. Виды дизайнерских ремонтов дизайнерский ремонт виллы под ключ москва Существует несколько видов дизайнерских ремонтов, каждый из которых имеет свои особенности и преимущества. #1 Дизайнерский ремонт квартиры Это наиболее распространенный вид ремонта, подходящий для тех, кто хочет обновить интерьер своей городской квартиры. Специалисты разрабатывают проект, учитывая размеры помещений, пожелания клиента и бюджет. Такой ремонт включает перепланировку, замену коммуникаций, отделочные работы и декорирование. Пример дизайна: светлая гостиная с панорамными окнами, минималистичный дизайн кухни и спальни в стиле лофт. #2 Дизайнерский ремонт дома Такой ремонт предполагает полное преобразование жилого дома, начиная от фундамента и заканчивая крышей. Здесь важно учитывать архитектурные особенности здания, климатические условия региона и предпочтения владельцев. Часто используется экодизайн, натуральные материалы и энергосберегающие технологии. Пример дизайна: просторный холл с камином, стеклянная веранда с видом на сад, спальня в пастельных тонах. #3 Дизайнерский ремонт виллы Ремонт вилл требует особого подхода, поскольку такие объекты часто расположены в живописных местах и имеют большую площадь. Важно сохранить гармонию с окружающей средой, используя природные материалы и цвета. Особое внимание уделяется созданию зон отдыха, бассейнов и садов. Пример дизайна: роскошная вилла с бассейном, открытая терраса с видами на море, спальная зона в тропическом стиле. #4 Дизайнерский ремонт коттеджа Коттедж отличается от обычного дома наличием придомового участка и возможностью организации дополнительных функциональных зон. Ремонт коттеджей включает работу над фасадом, ландшафтом и внутренним пространством. Стили могут варьироваться от классики до хай-тека. Пример дизайна: двухэтажный коттедж с мансардой, гостиная-столовая в скандинавском стиле, детская комната с игровой зоной. #5 Дизайнерский ремонт пентхауса Пентхаус — это элитное жилье, расположенное на верхних этажах зданий с панорамными видами. Для такого типа недвижимости характерны высокие потолки, большие окна и эксклюзивные элементы декора. Проектирование пентхауса требует учета особенностей конструкции здания и пожеланий клиентов относительно приватности и удобства. Пример дизайна: современный пентхаус с открытой планировкой, кабинет с видом на город, зона отдыха с джакузи. Заключение Дизайнерский ремонт — это возможность создать идеальное пространство для жизни и отдыха. Независимо от того, хотите ли вы обновить квартиру, дом, виллу, коттедж или пентхаус, профессиональный подход гарантирует вам комфорт и эстетическое удовольствие на долгие годы. https://designapartment.ru дизайнерский ремонт цена
  4. Question: Where exactly is this clientinfo, and how/where to edit?
  5. Last week
  6. Earlier
  7. sir im just newbie with this king of script editing. may i know where to put or edit this? 1 by 1 tutorial if possible?
  8. //= METHOD A (fast): copy a known-good IMF //= 1) Open data.grf in GRF Editor → Tools → IMF Editor (or Search “.imf”). //= 2) Find a job that already layers correctly (e.g. Soul Reaper): data\imf\soul_reaper.imf //= 3) Extract that file, then import it back renamed to your target job’s IMF (e.g. novice.imf), //= or change the mapping in: data\luafiles514\lua files\datainfo\imfnametable.lub //= 4) Save GRF → test in-game. //= METHOD B (precise): reorder layers in the IMF Editor //= 1) Tools → IMF Editor → open the target .imf //= 2) Set draw order (top → bottom): //= HeadTop //= HeadMid //= HeadLow //= Body //= Shadow //= 3) Apply to ALL actions/directions → Save → import back → test. //= IMPORTANT: //= • Don’t use RagLite JSON to re-encode .imf (that’s why you saw “compile” errors). //= Let GRF Editor open/save the binary .imf directly. //= • If nothing changes, check you don’t have a loose “data\imf*.imf” overriding the GRF, //= and make sure your custom GRF loads last. //= • If your client uses imfnametable.lub, update the mapping there. //=================================================== //= STEP-BY-STEP (DETAILED) //=================================================== //= A) Prepare //= • Backup data.grf/rdata.grf. //= • Close the game client. //= //= B) Find/Map //= • Path to IMFs: data\imf*.imf (use GRF Editor search). //= • Optional map file: data\luafiles514\lua files\datainfo\imfnametable.lub //= (links job → IMF filename). //= //= C) Fast Copy (no editing) //= • Extract working job’s .imf → import it renamed to target job, OR edit imfnametable.lub to point to it. //= //= D) Manual Fix (if you must keep same filename) //= • Tools → IMF Editor → open target .imf → set layer order: //= HeadTop, HeadMid, HeadLow, Body, Shadow //= • “Apply to all actions/directions” → Save → Import → Save GRF. //=================================================== //=================================================== //= TROUBLESHOOTING //=================================================== //= • Change not showing: //= - Another GRF or a loose “data\imf*.imf” overrides yours. Ensure your custom GRF loads last. //= • Only some animations fixed: //= - You didn’t mass-apply to all actions/directions (walk/attack/cast/idle). Re-apply and save. //= • “Compile” / invalid file when using RagLite: //= - Stop using JSON route. Use GRF Editor’s IMF Editor to open/save binary .imf directly. //= • Still weird on one class: //= - Copy IMF from a class that renders correctly and map it via imfnametable.lub. //===================================================
  9. Can try this : - No cards/refine/copying — it purely swaps based on ID, making it safe and clean. - Works only on EQI_HEAD_TOP, but you can easily extend to: EQI_HEAD_MID EQI_HEAD_LOW - Just add your pairs like this: setarray .ItemPair$[0], "3524,3525", // Hokage Helm "3526,3527", // Another custom headgear "3528,3529"; // and so on
  10. Added 12 new auras. Added some sprites halloween related.
  11. Unfortunately, this doesn't work. Perhaps due to point 2. NEMO doesn't have this patch.
  12. Thanks for the reply but didn't work. I managed to fix 3 wings but after so many things I tried is impossible to point out what really fixed the problem. Also tested some clients down to 2010 and that changed nothing.
  13. Hey! I attempted to edit it using the GRFEditor but was unable to do so. Then, by hand, it showed me some errors when I tried to compile it. How did you do it? I even tried to decode it to JSON using the RagLite tools, but got stuck from there... 😔
  14. I'm sorry, but in 2025, it's possible to find this script, but the search doesn't yield any results. It's a very interesting work, and I'd like to take a look.
  15. Good afternoon! I understand that this post is very old, but I've been looking for a long time to add a rain effect to my server. In earlier versions, it was available, but I'm wondering if anyone has any information on how to implement it. Please forgive my English.
  16. [ Q ] How to show item ICONS inside NPC dialogue (Hercules)? [ A ] Use item *links* in your messages: getitemlink(<item_id>) ──────────────────────────────────────────────────────── REQUIREMENTS (client-side) ──────────────────────────────────────────────────────── 1) A client that supports item links (any modern 2014+ client is fine). 2) When diffing your client (e.g. NEMO), enable: - “Enable Item Link” (sometimes named “Enable Monster & Item Link”). That’s it — no custom LUA needed. Note: Zeny does not have a built-in icon in dialogue; only items do. ──────────────────────────────────────────────────────── MINIMAL HERCULES NPC EXAMPLE ──────────────────────────────────────────────────────── prontera,155,180,4 script ItemIconDemo 4_F_KAFRA1,{ mes "Required materials:"; mes " ^000000* 100,000 Zeny^000000"; mesf(" ^000000* %d x %s^000000", 10, getitemlink(984)); // Oridecon mesf(" ^000000* %d x %s^000000", 50, getitemlink(7063)); // Lower Weapon Stone (example id) mesf(" ^000000* %d x %s^000000", 25, getitemlink(7064)); // High Weapon Stone (example id) mes "Would you like to salvage it?"; next; switch(select("Yes:No")) { case 1: mes "You chose ^00AAFFYes^000000."; close; default: mes "Come back later."; close; } } /// NOTES: /// - Replace 7063/7064 with your server’s real item IDs. /// - getitemlink() renders the item name clickable and shows its small icon /// automatically in the dialogue window. /// - You can also use it inside mesf/select strings anywhere you print text. ──────────────────────────────────────────────────────── COMMON PITFALLS ──────────────────────────────────────────────────────── • Using getitemname() — this prints only text (no icon). Use getitemlink(). • Old client or diff without “Item Link” → icons won’t show. • Expecting Zeny icon → not supported natively; print plain text for Zeny. ────────────────────────────────────────────────────────
  17. Is this rAthena script based ? Try this : --- functionmain.txt (old) +++ functionmain.txt (fixed) @@ function script concurrent_uid { - .@uid = get_unique_id(''); + .@uid = get_unique_id(); @@ function script concurrent_uid_map { - .@uid = get_unique_id(''); + .@uid = get_unique_id(); @@ function script concurrent_uid_registration { - .@uid = get_unique_id(''); + .@uid = get_unique_id(); Just open your functionmain.txt in Notepad++, search for get_unique_id('' and replace with get_unique_id(). That’s the only fix needed for Hercules.
  18. if you using warp it have broken flags support. Because this better disable flags validation in herc or use nemo with herc+nemo it will show wrong client flags error only if you did wrong patches in client.
  19. Nevermind, I found it. If someone got Wrong client flags detected (account: xxx, received flags: 0x80000001) Try ENABLE_CASHSHOP_PREVIEW_PATCH disabled in the source.
  20. If you enable ZOOM OUT Diff, this happens, just remove ZOOM OUT at the time of the client's DIFF
  21. 🌕 New Hollow Knight Costumes ~ 2 Drooping Headgears of The Knight and Hornet This is my Discord Server where I post what I'm working on and finished costumes: https://discord.gg/KP3EPwnkzT // discord: nielily_
  22. Philippines Ragnarök Online (PHRO) is build for classic gameplay that relive the nostalgia just like when it first started. Everything is pretty much what it is on Episode 4 (War of Emperium) guidebook that was release by levelupgames philippines with 2-1 jobs like Priest, Assassin, Blacksmith, Hunter & Wizard. We created this server for you to play whenever you have the time to spend, no fear of missing out, no pressure just fun. You may be a casual or a hardcore player. Features: -1x rates with MVP/Miniboss cards enabled -Manual job change -Single client only -No costumes -Singapore host -PC only NO MOBILE QoL -Hourly pvp refill pots -Autotrade -Autobuy store -Global chat -Mail system ***Opened last October 10, 2025*** Discord Link : https://discord.gg/HsN77DCETy Website : https://www.phro.fun
  23. Hi people, I just looking for a new server, I download Hercules from git, I have configured but now, I need a Client and EXE compatible with my server, the packetver by default is 20190605, I know that can I change, but first need a Client and Exe compatibles, what do you recomend me? and if you have a link I apreciate much....
  24. Hi, I'm trying to add some custom items and all the wings shows witch wrong alignment. I've tried a bunch of sprites from different sources and all of them have exactly the same problem. Is there something that changed in the way the newer clients deal with the sprites? These items were used with (waaay) older clients. The one I got is 2019-06-05fRagexe from here: board.herc.ws/topic/16607-ragnarok-offline-newbie-pack-2022-make-your-ro-server-in-less-then-5-minutes/ Thanks in advance.
  25. Hi everyone, I’ve been working on some scripts to improve palette management in ACT Editor. The main functionality and logic are already complete, but the UI still needs a lot of refinement. I’ve prepared improvements, and once ACT Editor updates to .NET Framework 4.8 (thanks to Tokei’s work), I’ll be able to integrate them properly. ✅ Included Scripts Remove Unused Palette Cleans your palette by marking unused colors in magenta. Makes it easier to spot wasted slots and optimize your palette. Sort Palette Blocks Reorders palette blocks based on color usage and brightness. Lets you keep special colors in fixed slots while organizing the rest automatically. Interactive config window for custom sorting options. Palette Generator Generates entire sets of palettes automatically. Supports hue shifts, saturation/lightness adjustments, and Photoshop-like colorize mode. Batch export .pal files with customizable naming. 🌟 Why This Matters Managing palettes manually is time-consuming and error-prone. These scripts automate the hardest parts: No more hunting for unused slots. No more messy palette orders. No more repetitive recoloring. These tools take time and effort to build. Having a clear goal helps me stay motivated and ensures I can dedicate proper time to improving them. Your support directly helps speed up development and polish. If you’d like to support, you can check out my Ko-fi page. Thanks for reading, and I’m excited to share more not only in this tool but anything related to RO.
  26. Hi , I played KRO with friends in 2022. He sent me a file that would translate the KRO item description, but it was during 2022. Does anyone have the latest file for KRO translation The file name is eventnum2itemdesctable and eventidnum2itemdesctable
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.